tirsdag 26. mars 2013

Feriemandag!

Herlig med fri og hverdag og ikke noe mas!
Fantastisk vær og bare hyggelige sysler!

 
 Fikk endelig tatt avleggere av Dronning Ingrid............... Nå gjelder det bare å passe de godt så får vi den vakreste blomstring i sommer.......




Litt påskepynt på kjøkkenbordet, et litt gammel kitchy kylling-eggeglass,
 før pleide vi å så karse i det.........



Gamle emaljerte krus og målebeger, passer godt til påskeliljer synes jeg. Jeg er veldig svak for gamle emaljerte kjøkkensaker, har nok fått meg en del etter hvert.........Det kan kanskje være at jeg samler på sånne......




Så kom posten, o glede! I dag fikk jeg" håndarbeid fra hagen" av Arne og Carlos, mange rare prosjekter, men en utrolig fin bok med de vakreste bilder......


Et kjøkkenbord fylt med vårlige herligheter!
Måtte fylle kaffekoppen flere ganger..........


Inspirerende på så mange måter...........



Årets påskekrans er nå oppe på døra vår, et eksperiment.


Jeg surret en enkel krans av bjerkekvister, surret rundt noen eføyranker, og bandt til slutt fast noen små påskeliljer jeg hadde skylt jorda av.

Det føltes litt brutalt, det er jo flere minusgrader om natta, men vi får se hvor lenge de holder ut........

Visner de kan jeg jo bare sette på noen nye........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar