søndag 24. mars 2013

En danske?

Denne asalaen må da være dansk? Eller?
Jeg har aldri sett lignende før, den ble med oss hjem fra en tur vi tok for litt siden.......

 
 Synes den var så fin underveis også, den brukte lang tid på å springe ut......




 
 Den ble bare finere og finere for hver dag, så lekker med de røde kantene mot det hvite ellers..........


Betraktninger rundt en asalea:
Før så tenkte jeg at asalea, det var en blomst for gamle damer......
For noen år siden tenkte jeg, så fint at det er blitt litt moderne med asalea, den er jo så fin?...........

Men oj, så kom jeg på........er det bare denne dama som er blitt litt eldre?...................

Ja, ja, denne flotte blomsten har nå stått og blomstra i heimen i mange uker og gleda de som har sett den.
Den er nok litt på hell nå, den setter ikke særlig pris på varmepumpa...............
Så den har tilbragt en del tid på vaskerommet, (der er det KALDT), men der er også jeg en del, så jeg har fulgt med.......

Det ser ut til å bli en strålende søndag, det tinte godt i går, snart er det i gang igjen!

En herlig søndag til deg som kikker innom!!!


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar