mandag 23. september 2013

Stilig gjenbruk......

Kom over en kjempefin veske i London i fjor, skulle ønske jeg kunne si jeg hadde laget den selv.......


 Det var en bod på Covent Garden market, som var full av vesker sydd av gamle herredresser, mye superfint synes jeg.
Og utstillingen var også flott , særlig til å være på en markedsbod.......(Ordentlig forseggjort, med fine rekvisitter og alt).......
Siden har jeg også sett de i salg i museumsbutikken til Victoria and Albert Museum.

 Her har de utnyttet slagene på to jakker, skikkelig fint og kreativt gjort........

 Og jammen har de fått plass til et par slag til.........

Sånn ser veska ut i sin helhet, en sånn mellomstor skulderveske............
Og inni var det både lomme med og uten glidelås.......
Jeg ble imponert over hvor mye fint de hadde fått ut av noe så kjedelig som gamle herredresser.....

Gøy når en kommer over ting som gir en skikkelig inspirasjon.........

2 kommentarer:

  1. Hej Signe! Tack för fina ord :) Jag har svarat på din fråga i mitt kommentarsfält. Wow vilken cool väska!!! Jag gillar verkligen återbruk :) Ha en trevlig kväll / Anna

    SvarSlett