fredag 13. september 2013

Fremdeles sommer..........

Den varer og varer denne sommeren........
Hver dag tenker jeg, dette er nok siste dagen, men så blir det jammen meg fint dagen etter også.......
Helt utrolig!
 Det er fremdeles mange sommerblomster i hagen.........
Erteblomstene har vært helt utrolige i år, de blomstrer og blomstrer......

 Og cosmosene står også fremdeles i fullt flor, det gjør de forresten til vanlig også på denne tida, jeg er gjerne litt for sein med å få planta de ut..........
Den travle tida i hagen kolliderer gjerne med den travle avslutninga av skoleåret......

Enn så lenge gleder jeg meg over disse blomstene, plutselig en dag kommer en skikkelig høststorm og tar knekken på de.......

Ønsker alle en riktig god og avslappende helg!

2 kommentarer:

  1. Så nydelig blomstring du har! Erteblomster vil jeg også ha neste år:)
    Vi må bare nyte de flotte dagene. Innimellom har vi hatt skikkelig høst og plutselig er det nesten sommer igjen:)

    Ha en fin mandagskveld

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, erteblomster er flott å ha, også dufter de så godt! en pakke frø er en billig investering som gir supergod avkastning!
      Ha en herlig mandagskveld og en fin uke!

      Slett