fredag 9. august 2013

I symodus.........

Etter å ha hatt marked har det lett for å komme noen bestillinger, det er jo alltid gøy!
Jeg hadde blant annet en veske som to stykker ville ha, da ble det aktuelt å sy en til.........
(Var så heldig at jeg hadde mere stoff......)

 Den er sydd av rester av et brokadelignende stoff fra en møbelforretning, en rest av et kretongstoff som "linning", og pyntet med diverse bånd.......
Jeg synes det er gøy å sette sammen stoffer og farger som passer sammen, men som ikke matcher for godt, det blir litt mere spenning i sammensetningen da mener jeg........

 Veska er stor og god og er utstyrt med en bred skulderreim sydd fast i hver side.......


 Jeg har foret den med et lyst blomstret kretongstoff i lin, et kraftig møbelstoff så veska står for en støyt!
Har satt på et par innerlommer til småting også, ting har lett for å forsvinne i en så stor veske.........
Disse bånda er møbelbånd jeg fikk etter en gammel lampeskjermbutikk, jeg er alltid på utkikk etter gamle og nye bånd, det gjelder å ha et lite lager å ta av når et nytt prosjekt skal i gang.........

Det er deilig nå når været har normalisert seg til vanlig sommer med veksling av litt fint, halvfint og dårlig, les innevær..........
Etter en så fin sommer med så mye slaraffenliv må jeg si jeg er full av lyst til å sette i gang med nye prosjekter...........

Da er det kanskje litt fornuft i at også jeg må tilbake på jobb til mandag.........

 Så da skal jeg kose meg veldig i helga, måtte du få en god helg du også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar