onsdag 17. juli 2013

Tilbake til normalen.......

Deilig å være på tur, men aller best å nyte sommeren hjemme der vi bor.........
Etter noen dager i Malmø og København er det ekstra koselig å være hjemme og stelle med litt av hvert og kose seg i sommerværet......

 Morgenstemning gjennom kjøkkendøra med sommerlyder fra "sundet"........


 Rundt og vanne og se hvor langt alt har kommet mens jeg har vært borte.......
Dette er fra en av terrassene bak huset, skjermet og deilig tilbaketrukket......


 Og se - et under har skjedd mens vi var borte!
Den nye, store stokkrosa som jeg har vært så spent på har sprunget ut, -  og for en farge!
Det har vært så spennende, og jeg har måttet vente så lenge...........


 Også var den sååå nydelig, o lykke!


 Den er kjempestor og kraftig, fint og sursøtt med den fargen til den røde veggen.......


Også er det litt flere hagemøbler som må males, bare koselig å kunne stå med det i sola på brygga.......
Mye gildt å ta fatt på når en har fri og kan nye sola og sommeren innimellom småjobbing........

Kommer tilbake til det gilde vi brukte tida på i Malmø og København.........

1 kommentar:

  1. Nå har jeg kost meg og lest meg opp hos deg. Fine bruktfunn du har kjøpt. Og den bryggestua er helt super. Nydelige stokkroser. Vi holder på med kjøkkenet på hytta. Det går framover. Ikke mye tid til å nyte sjølivet, men kommer elektrikeren i dag, så blir vi ferdig i morgen. Bare et lite problem, armen nekter å gjøre malebevegelser..... Kos dere videre på deres øy. Det gjør vi på "vår" D

    SvarSlett