onsdag 24. juli 2013

Sommermarked.......

Pakker til sommermarked i "Bryggerhuset" i barndomshjemmet på Tromøya..........

 Huset til høyre er "Bryggerhuset"......
Min eldste søster bor i barndomshjemmet nå, vi har marked sammen, hun , jeg og mannen hennes.....

 Noen av mine produkter, helårsnisser.....

 Noen små og store ryer i friske farger........

 Småfugler i gjenbruksbroderi.......


 Hjerter av gjenbruksbroderi.........


 Mere hjerter, kan brukes til så mangt........


Sommerengler, hverdagsengler, broderiengler, skytsengeler..........  Veldig koselige å lage.......
 Dette er noen av de produktene jeg stiller med.....
 
Så kommer svogeren min med mange fine produkter laget i tre,treboller i mange størrelser, fine barnestoler i gammel modell, gøyale termometere, gammeldagse dukkevogner for å nevne noe...... 
 
 Søstera mi kommer med mye fint hun har hekla og strikka, veldig fine barnekjoler, puter, grytelapper blant annet........
 
Hvis du er på disse traktene er du hjertelig velkommen til Ytre Revesandsvei 61,
torsdag 25.juli kl.16.00-20.00
fredag 26. juli kl.16.00-20.00
og
lørdag 27.juli kl.12.00-16.00
 
Jeg gleder meg, dette er alltid veldig koselig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar