onsdag 29. mai 2013

En engel.......

En engel vokter min dør........
Fineste dørhammeren fant vi på ferietur på vakre Ærø i Danmark i fjor.........
Den lå og venta på meg i en nydelig blomsterbutikk som het "Blaabær", mange andre fristelser også........


 
 Vi fikk så lyst til å besøke Ærø og Marstal etter å ha lest "Vi de druknede" av Carsten Jensen.
En fantastisk bok der handlingen bl.a. er fra Marstal, gøy å vandre rundt i gatene og havna, og huske folk og episoder fra boka...........

Det er en bok som virkelig kan anbefales hvis du ikke allerede har lest den.......
Den er veldig tykk, en god løsning er å få den på lydbok, da kan du gjøre noe annet også samtidig, den varianten tok jeg, kan virkelig anbefales.......


Hvis du også skulle få lyst til å ta turen dit, har de også et helt fantastisk sjøfartsmuseum..........

 
I dag har vi gråvær og regn innimellom, deilig, så slipper jeg å vanne den nye plenen i kveld!

Ha en fin onsdag du også, i regn eller sol..........

2 kommentarer:

  1. Det var en flott dørvokter. Nydelige sommer/blomsterbilder under her. Jeg kan godt lese blomsterinnlegg ofte:-) Og jammen blir det fint med ferdigplen... Vi er på vest-landet for å følge svigermor til hennes siste hvile, så bloggen min kommer et stykke ned på lista over gjøremål akkurat nå. Nyt livet på øya. D

    SvarSlett
  2. Takk, takk, ja det er rart med tidas gang, det er vemodig når tidene skifter på den måten, føler med dere.....
    Hilsen Signe.

    SvarSlett