tirsdag 7. mai 2013

Småsøm i mai.....

Nå som det endelig er blitt vår er det jo helst jobbing ute og i hagen som gjelder, men jeg får samtidig så lyst til å sy!
Så jeg har lyst til å være ute og jobbe i hagen, jeg har lyst til å sitte i sola og nyte, og samtidig har jeg kjempelyst til å sy!!!!!
Her er det en mulig liten konflikt.................  Det er i hvertfall ikke noe i veien med arbeidslysta!

 Jeg har jobba mye i hagen, men jeg har da også fått sydd noe småtteri..............



Noen hjerter og fugler i gjenbruksbroderi, det er så gøy å se hva jeg kan få ut av de forskjellige funnene.............

Og brudepikekjolene er også nesten ferdige, mangler bare litt...........

Prøver å få plass til å lage litt mere småplukk, det nærmer seg det lille sommermarkedet vi pleier å ha i "Bryggerhuset" i barndomsheimen på Tromøya..........

Når jeg er ute og jobber har jeg alltid termos og kopp stående klar, det er viktig å sette seg ned og bare kose seg litt også........

Hvordan er det med deg, får du tida til å strekke til nå på våren?...
Fine vårdager ligger nå foran oss........

2 kommentarer:

  1. Skjønne hjerter og fugler hos deg:) Herlig lunsj i hagen til min barndomsvenninnne,oppi veien i dag.Hagekos ,lukking og planting,pluss solskinn på nesa.Ha en god uke fortsatt:))

    SvarSlett
    Svar
    1. så fint at du hadde fri på den sommerdagen! Jeg er glad jeg har flust opp med inneprosjekter også i alt dette regnet.
      Fortsatt fin maiuke!

      Slett