torsdag 9. mai 2013

Vårgleder!

Det er mye å glede seg over nå, men noe av det gildeste er når sykkelsesongen kommer ordentlig i gang!
Sykling er herlig!
Jeg er ingen vintersyklist, men da er gleden desto større når jeg endelig kommer i gang igjen!

 
 Sykkel og hageredskaper hører litt sammen.........
Det er en helt ordinær DBS, men veldig god, den kan jeg ikke klare meg uten....



I går fikk jeg så fint, nytt setetrekk, prikkete og fint, fint å bytte ut remaposen når det regner.......
Du kan også se den fine låsen jeg har, kjøpt i London.......

 
Denne fine bjella hører til slangelåsen, kjøpt samtidig i London........ ,( muligens beregna på barn, men et barnlig sinn gjør vel samme nytta).............
Prikker er alltid fint, både i turkis og lilla som her, eller rød/hvit som på trekket......
Rødt og turkis utgjør en fin og frisk kontrast synes nå jeg...........

Regnet har tatt seg en pause, så nå vil jeg ta meg en sykkeltur.........

Håper du også har en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar