søndag 24. februar 2013

Kalenderpike?

Kalenderpike, jeg?
Ja, jeg regner meg som en ekte kalenderpike, jeg er helt gal etter kalendere! Hver jul er det like spennende om jeg får noen i gave, jula blir liksom ikke helt den samme uten noen kalendere å pakke opp. Men det er ikke likegyldig hvordan de ser ut, de må jo være det jeg regner som fine, en kalender er ikke bare en kalender!

Her er noen av årets kalendere, et par julegaver, resten har jeg skaffet meg selv, jeg er alltid på utkikk etter fine kalendere.

Her er årets utgave av Marjolein Bastin, de vakreste akvareller av motiver fra naturen. Noen av bildene kan bli vel søte, men hun har alltid veldig fine vinterbilder, ofte med fugler. Denne var jeg så heldig å få av min datter, dette er en av de kalenderene jeg ha hvert år.

Februar 2013, dessverre et litt dårlig bilde fra min side.

Akvareller med nydelige farger av Gae"lle Boissonard, enda en kalenderjulegave.

Årets herlige Mummigjeng! Flotte bilder.

Stor stas når Gudrun Sjøden kommer med kalender, alltid mange kjempefine alvareller, denne lå som en bonus sammen med den nye julekjolen!

Til slutt har vi kalenderen til det fine nye engelske hådarbeidsbladet Mollie Makes, denne lå sammen med bladet som en annen " Donaldgave", kjempemorsomt for oss barnlige sjeler!

Jeg gleder meg nå til snart å kunne snu om alle kalenderbladene til Mars, i år skal det bli deilig å bli kvitt både Januar og Februar..............
Jeg skal nok klare å holde styr på dagene, det skal i hvertfall ikke stå på mangel av kalendere.

Ha en fin ny uke, den siste i fbruar for denne gang........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar