mandag 11. februar 2013

Vintermandag.

Mandag og nytt snøvær!
Kan det være nødvendig, nå hadde vi det jo bart med snøklokker og alt!

Hva kan vi da finne som trøst og oppmuntring?



Ettermiddagskaffe i ny kopp er en god begynnelse..................
Ikke fordi at jeg mangler kopper akkurat, men denne mangla jeg faktisk....... litt frisk og søt og uhøytidelig, rent ut munter synes nå jeg.


O glede, vårens nye katalog fra Gudrun Sjødèn lå i postkassa! Full av herlige farger og fristende plagg, her er det bare å fråtse i vei!



Den vil jeg ha og den vil jeg ha og den vil jeg ha! Akkurat som ungene når det er kommet en ny lekekatalog! Etter en stund kan jeg bare legge sammen prisene, og så kan jeg begynne å stryke ut, men moro er det, og tankene går automatisk mot lysere tider og behov for lettere plagg.
Og alle fargene og sommerklærne gjør meg i godt humør og får kreativiteten til å boble..........

Så kan en ha hodet fullt av flotte farger og mønstre når en siden må ut og ta et tak med snøskuffa!

                                            Ha en herlig mandagskveld!
















2 kommentarer:

  1. For en lekker kopp! Hvor kommer den fra (bortsett fra byen, da ...)?

    SvarSlett
    Svar
    1. Den er å finne på Nr.1, den er nokså nyankommet og det finnes mange flere herlige deler til....

      Slett