fredag 13. januar 2017

Herlig med fredag.

Jeg kikker bare innom som snarest
for å ønske dere alle en 
flott helg!

Tulipanens dag,
jeg lot meg ikke be to ganger.
Den er jo plassert som bestilt,
midt på svarteste vinteren
når det er sånn litt tomt etter jula.

 Noe så herlig som friske, sprø tulipaner!
Også tilbud attpåtil,
det måtte bli en bukett til de unge også.
Fint å blande inn 
litt bjerkeris, blåbærlyng eller gåsunger også.

 Jeg synes alle fargene er flotte,
men jeg er spesielt svak for fargeblandingene,
særlig når det blandes
 rosa, lilla og orange.

Og nytt nr. av danske Isabellas,
nytrukket kaffe,
det ble formiddagsstunden sin det.

Da ønsker jeg bare
at dere alle får en flott helg!

( Med et kort innlegg)

Klem fra Signe.

3 kommentarer:

  1. Nydelig vakkert, til og med lyden av tulipaner er vakkert :)

    Fortsatt god helg Signe :)

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  2. Ja, vi trenger vårblomster denne tiden:)
    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  3. Nå ble jeg veldig fristet til å kjøpe tulipaner, nydelig.
    Ha en fin dag, hilsen Ingeborg fra fruhaldshage

    SvarSlett