fredag 21. mars 2014

Snart påske.......

Ja, det er jo noen uker igjen til påske ennå,
men det går jo så fort.......
Det er i alle fall allerede fredag igjen!

 Litt påskestemning i vinduskarmen,
fant denne spesielle påskeharen på "nærbrukten",
prøvde å gå fra den,
men fikk det ikke til...

 Et godt stykke fra "den gode smak",
hva nå enn det måtte være,
det er vel et uttrykk fra for lenge siden......
Men nå bor den hos oss,
enn så lenge.....
( Her kan du også se at det er sant,
påskeharen legger påskeegg! )

 Det var noe med uttrykket,
tenksom,
nesten litt sur?
Den ropte litt på forsyhtia syntes nå jeg...

 Krokusene i hagen har blomstra så fint,
men nå har de visna helt av seg selv,
helt uten innblanding av hverken snø eller rådyr,
herlig........
Alle krokus er jo fine,
men disse stripete er de aller fineste synes jeg.....

Disse små herlighetene fant jeg i hagen i dag,
tusenfryden er fra plenen,
scillane kommer mer frem for hver dag,
og de fiolene er gamle og dufter himmelsk,
hjelper de litt så de skal komme mange plasser......

Vi er endelig i gang med å male taket i kjøkkenet,
men det var ikke så veldig gøy,
jeg våkna i dag morges med rennende nese, sår hals og verkende hode!
Men ok, stillingen i forhold til nesa var jo fin,
håper ikke det blir så langvarig......

Nå er det sjeselongen som venter,
det er jo deilig å se ut på et nymalt tak!

Jeg er overveldet over alle de hyggelige kommentarene jeg får,
tusen takk!
Det er veldig oppmuntrende!

Måtte dere alle få en herlig helg,
helt uten noe forkjølelsestull!!!




8 kommentarer:

  1. ohhh this is so cute, thank you for sharing.
    I wish you a nice weekend, greeting Irma

    SvarSlett
  2. Synes haren var kjempesøt jeg. Liker sånne ting som ikke er helt mainstreem.
    Skikkelig vårstemning i vinduskarmen din. Herlig.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  3. Jeg synes også haren var søt :)
    Herlig påskestemning i vinduskarmen din!
    God helg til deg og dine :)

    SvarSlett
  4. Fine vårbilder og en sjarmerende, sur hare! Håper basillene dine rømmer snart :)

    SvarSlett
  5. Gåsunger gir meg påskestemning=) Der er så søte. Lykke til med maling av tak. Det er gørrkjedelig!!!;) God bedring, og fin søndag til dere=) Vibeke

    SvarSlett
  6. All beautiful signs of spring! I also love your hand-woven rag-rugs - very nice!
    Have a great week!
    xoxo Ingrid

    SvarSlett
  7. Skjønn Harepus :)

    God kveld og en strålende flott uke til deg

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  8. Bonsoir,
    J'ai poussé la porte de votre univers et j'y trouvé des photos remplies de vie et de bonheur...
    Gros bisous

    SvarSlett