lørdag 15. mars 2014

Hva vi kan finne i "Paradis"...........

God lørdags morgen!!!

Det er så deilig å stå opp til fint vær!

I går var det virkelig vær for viderekomne,
med vind og regn 
så det ulte rundt hushjørnene
 og slamra i alt som kunne bevege seg.........
I et så gammelt hus som vårt er det maaange lyder i et sånt vær!

Da jeg snakket om "stumpemarkedet"
glemte jeg å si hva det var!!!!!
Det skal vi få retta opp i !
 Det kan ganske enkelt kalles paradis for loppefrelste!

Vi kan for eksempel finne:

 Kopper og kar i hopetall,
bare å velge....


 Store og små saker til hjemmet,
utvalget er stort......

Små skatter......

Her er det noe nytt også,
men den fine med blomster på kommer fra stumpemarkedet....

Mye fint i glass.....


De har også møbler,
dette skapet er det største vi har tatt med oss hjem,
vi delte det i to og var så heldige å få den ene delen med i min svogers bil.

Dette markedet starta for lenge siden som et delemarked for bildeler,
det har de enda,
så kanskje det er noen menn som kunne være interessert i å være med??

Det arrangeres to ganger i året,
i mars og november,
førstkommende er 29.mars.
Det foregår i Herning,
og det er virkelig stort!

Så her er det bare å planlegge tur,
overnatting må bestilles i god tid,
vi er ikke alene der nede!

Kanskje vi sees???

Nå venter malerkosten!

Ønsker deg en herlig lørdag!





3 kommentarer:

  1. Så mange fine roser, både her og der! God malelørdag, vinden har heldigvis løya, i natt var det full storm, tror jeg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Men male ute i går? Kom ikke regnet til dere?
      God helg!

      Slett
    2. Regnet kom ikke før ut på dagen, da første strøk var ferdig :-) jada, jeg koser meg i stolen ... Sykemeldingen er forlenget, jeg lengter etter hardt arbeid! Naving er oppskrytt ...

      Slett