onsdag 5. februar 2014

Jeg lengter.......

Jeg satt og kikka på litt bilder, da fant jeg en del fra i sommer.

Da stod det veldig tydelig for meg, 
hvorfor jeg lengter
etter sola,
etter våren,
 etter sommeren....

 Stien ned til brygga 
med glitrende vann,
og blomster rundt stien,
helt brunsvidd i tørken...

 Min barndoms Revesandsfjord,
like vakker og glitrende som jeg husker den...

 Nydelig fullmåne over sundet........


 Deilig å være fylt av glitrende og skvulpende sommerminner,
da blir fargevalget deretter....

Årets første rye er fylt av himmelens og havets mange farger......

Godt det finnes mange gleder å ty til, uansett årstid,
men det er jo lov å lengte.....

Ha en fin onsdagskveld!

9 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅ det var nydelige bilder!!!
    Tenk at vi går mot den herlige tida igjen!!!!
    For vi gjør jo det. Vi er 1 uke ut i februar nå!
    Tenk når vi kan gå barbente på varme svaberg, sitte ute til langt på natt.
    Kjenne sola varme, spise jordbær, plukke blomster.
    Dra ut på tur med båten, ta dagsturer til koselige sørlandsbyer.
    ÅÅÅÅ jeg gleder meg jeg også!!!!

    SvarSlett
  2. Ja, nå går det heldigvis riktige veien. Og lengte er veldig lov. Det gjør vi her og, både støtt og stadig. Spesielt etter den siste tida nå... Men god vi kan finne frem bilder og drømme oss litt bort..
    God torsdagskveld til dere...

    SvarSlett
  3. Så vackert!!! Visst längtar man till våren kommer :) En fin kväll till dig. Kram Anna

    SvarSlett
  4. Finns bara ett ord…MAGISKT! Nu längtar man verkligen….
    Varm kram,
    Titti

    SvarSlett
  5. Med det slapseværet vi har ute nå var det herlig å se dine bilder. Lekker rye!

    SvarSlett
  6. Nyyydelige sommerbilder=) Jeg lengter jeg også, og da er det veldig hyggelig å se tilbake på gamle bilder. Vibeke

    SvarSlett
  7. Tusen takk for de deilige bildene!!
    Nå lengter jeg veeeeldig etter sola. Håper det ikke er så lenge til:)
    Så heldig du er som har en stor vev til å veve filleryer. Utrolig fine farger du har brukt!!
    Så nydelig dress du har sydd. Gratulerer med ny maskin. Tenker den skal bli flittig brukt til å sy barnetøy:)
    Ønsker deg en fin kveld!!
    Klem fra Reidunn

    SvarSlett
  8. Deilige sommerminner! Ja, den kommer tilbake :)
    Nydelige ryer du lager!

    SvarSlett
  9. Fin har du vevet teppen. Herlige farger. Jeg hadde vevet en gang en uke stor bordduk, løper og skjerf - jeg hadde masse moro - det var håndvev en kurs. Jeg vil gjerne igjen.
    Veldig hyggelig med sommerbilder. Takk deg.
    Ha en fin fredagkveld og koselig helg. Hilsen hjertelig fra Viola.

    SvarSlett