fredag 3. april 2015

Deilige dager.

Herlig med påskeferie,
og været hos oss 
kunne ikke blitt bedre.

I går dro vi til 
den store familiespåskesamlingen
hos en av søstrene mine på Tromøya.

Det er like gildt hvert år,
vi blir også flere for hvert år!
Vi samler oss hos de med størst hus,
de har også den herligste store hagen,
flott for de yngste å boltre seg i.

 Jeg rakk å lage
en liten blomsterhilsen
jeg kunne ta med.

 Jeg rakk til og med en rask tur i skogen på morgenen,
fikk plukka litt kvister jeg trengte,
veldig fornøyd med det!

Ruteliljer, hvite perleblomster
og små stemorsblomster,
herlig sammen synes jeg.

De lekre grove pottene har de på 
Blomstertunet,
det flotteste plantemarked rett inne på fastlandet,
det er ikke så sjelden jeg er der,
for å si det sånn.
Stadig nye fristelser!

I dag har jeg hatt min første bryggedag,
herlig, selv om det var å sitte i en plankehaug.
Et nytt prosjekt på gang,
skal vise etterhvert.

Da vil jeg bare ønske deg
en fortsatt fin påske!

Påskeklem fra Signe.

5 kommentarer:

  1. Så flott å ei familiesamling til same tid kvart år. Då blir det gjort.
    Hos oss blir det snakka og snakka om det, men det blir ikkje så ofte.
    Til sommaren må det bli.
    Ha fine dagar vidare i påska.

    SvarSlett
  2. For en flott blomsterhilsen! Nå var det veldig godt med påskefri, har kost meg mye med håndarbeidet :) Skiftende påskevær med sol, overskyet og snø gir litt spenning i påskedagene også :) Ønsker deg fine påskedager videre.

    SvarSlett
  3. Så koselig med slike familiesamlinger og koselig skjønn blomsterhilsen du hadde med :)

    Ønsker deg fortsatt fine Påske dager

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  4. Nydelig sammenplantning - du er flink til å sette sammen div. matr. til en perfekt enhet:) ....og så er de utrolig fine de "halvegga" som ligger på bordet .....Kos deg resten av påska, her siler regnet ned etter at det har snødd i natt - frister ikke å gå ut akkurat nå:)

    SvarSlett
  5. For en vakker påskehilsen å gi bort!

    Klem

    SvarSlett