lørdag 30. januar 2016

En liten lørdagshilsen.

Kikker bare innom som snarest
for å ønske deg
en herlig lørdag!

Selv om Tor rusker til litt her også,
så ser det veldig vårlig ut
innenifra.
Det kommer riktignok
noen vanvittige haglskurer
innimellom,
men jeg innbiller meg 
at nå er det vår!

 Med disse herlige primulaene
blir det litt vår i stua.


 De kommer jo i så mange varianter,
men disse
er min absolutte favoritt.
Jeg kan holde meg fra å kjøpe en god stund,
men når disse står og vinker på meg,
da gir jeg etter.


Litt vårlige pasteller i heimen,
gjør ingen skade.

Og hvis værlaget er på min side,
kan jeg plante de ut i hagen.

Ønsker deg en fortsatt god helg!

Klem fra Signe.

6 kommentarer:

  1. God helg til deg også!

    SvarSlett
  2. Nyyydelege farger på primulaen.
    Og så fint den står i den flotte vasen.

    God helg vidare.

    SvarSlett
  3. Vakre bilder som gir vårlig stemning! Takk og god helg videre. Birte fra http://birtesturblogg.blogspot.no

    SvarSlett
  4. Nydelig og for en flott "potte" :) Vet jo så godt hva slike heter - men nå står det helt stille :P

    Ønsker deg en ny fin uke og kan være du har et god gjetting angående fargen vi skal male med -en av de i hvert fall :)

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  5. Hei Signe
    Virkelig vårstemning hos deg! Primulaer er fine, men jeg er så blomsterallergisk og den utløser dessverre snufs og nys hos meg.
    Så morsomt å høre at jeg var den første bloggeren du fulgte, stor stas!
    Takk for koselig ord inne hos meg og glade februardager til deg! Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  6. Hoppas ni klarat stormen fint! Lär visst ha stormat rejält...inte kul alls! Glada vårblommor du visar, alltid lika kul att kika in till dig...
    Kram från Titti

    SvarSlett