torsdag 9. januar 2014

Nesten litt vår.........

Det kom litt sol her om dagen, herlig...........

 Med rosa tulipaner, hvite amarylliser og gåsunger, ble det plutselig helt vårlig........

 Resten av jula ble pakka bort, denne engelen var den siste som kom ned, den var jo så fin sammen med amaryllisene........

 Her har en av de røde amaryllisene også sneket seg med, det var ikke alle som var like raske med å blomstre.......

 Jada, det er ikke blanke nypussa vinduer, de er tvert imot fulle av salt etter all blåsinga som har vært, helt bortkasta å pusse vinduer her............

 Jeg bare må ta med et par bilder av disse, tre stykker er i full blomst nå, og snart kommer den fjerde......


Vi har vårvær enn så lenge, til uka er vi lovt mange kuldegrader, lurer på hvordan det går med hagen da, alt er jo så fryktelig vått.......
Det er nesten så jeg håper på litt snø, så ikke alt fryser i stykker.........

Ja, ja, nå er vi snart midt i januar, noe vinter skal vi vel ha......

Ha en fortsatt fin torsdagskveld og en fin fredag i morgen!

Da har jeg fri og skal prøve meg på den nye overlockmaskinen jeg fikk til bursdagen av "gubben i sundet", det kan fort bli noen små plagg av det, gleder meg!

2 kommentarer:

  1. For en koselig plass. Med utsikt rett ut i sundet. Digger lampa over bordet *ønske seg :) fin kveld til deg fra meg

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, ja plasserer meg alltid så jeg kan se ut, planter også alltid blomster jeg kan se selv om jeg er inne.
      fin kveld til deg også!

      Slett