torsdag 17. oktober 2013

Fargeinspirasjon og giveaway...............

Kom over denne vakre og spesielle døra i Flensburg.........

 Nydelig og "sprek" fargesetting og vakkert mønster........


 Også et fint lite hus i samme "spreke" farge, og litt blått på skiltene.......


 Noen overraskelser dukker også opp for de av oss som ser litt oppover........
Alltid morsomt og underholdende å se seg om på steder en ikke har vært før...........

Jeg vil ellers minne om min lille Giveaway, jeg trekker 28. oktober, det er de to bøkene under jeg lodder ut:
1 lodd for å være eller legge seg til som følger, 1 lodd for å dele på Facebook, 1 lodd for å dele på egen blogg, håper du vil være med.

Begge bøkene er morsomme og inspirerende synes jeg og håper det vil være for de som vinner også!

Ha en fortsatt fin kveld, og jammen meg er det snart helg igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar